Colour up your wardrobe.

IMG_20140408_034234


De lente komt er weer aan! Dat betekent bij mij altijd: de balans opmaken wat betreft mijn kledingkast. Ik keek met een kritisch oog mijn kledingkast in en kwam tot de ontdekking dat het wel een kledingkast leek van een begrafenisondernemer. In mijn kast waren namelijk alleen maar donkere kledingstukken te vinden in de kleuren: zwart, grijs en er zat een enkel wit shirtje bij. Kortom: echt basic kleuren. Met die basic kleuren is niets mis, maar met de lente in het vooruitzicht mocht de inhoud van mijn kledingkast wel eens was up-gespiced worden!


IMG_20140408_035210Het eerste item is deze blouse. De kleur is koraalrood. Dat is misschien moeilijk te zien op de foto. De blouse is gemaakt van een heerlijk luchtige stof en is daarom straks in de zomer ook nog te
dragen. Ik ben vooral gevallen voor de prachtige kleur van dit blousje. Hij kleurt heel erg mooi bij mijn lichtbruine haarkleur en  bij mijn ietswat getinte huidskleur. Deze blouse was ook nog
verkrijgbaar in lichtblauw. Ik denk erover om deze ook te halen. De blouse is te dragen op een doordeweekse dag en is ook perfect voor een avondje stappen. (Primark, €9,-)


IMG-20140125-WA0003Ik ben heel erg weg van de minimalistische kledingstijl. Daarbij kan een simpel wit overhemd uiteraard niet ontbreken! Hierboven zie je mijn favoriete overhemd van de ZARA. Zoals je ziet is het een heel erg simpel overhemd. Ik combineer hem, net als bijna al mijn kledingstukken, met een stoere jeans. Het bijzondere aan dit overhemd, is dat de kraag van het overhemd, groter is dan die van een 'basic' overhemd. Dit maakt het overhemd wat meer vrouwelijk. Dit overhemd draag ik wanneer ik maar kan! (ZARA, €50,-)

20140408_153355 Een tijdje geleden liep ik naar binnen in de ZARA Arnhem. Ik was blij verrast over de prachtige spring collection van ZARA! Mijn oog viel dan ook vrij snel op deze prachtige pastel-blauwe blazer. Ik ben nogal een jasjes-gek, dus ik heb het uiteindelijke aankoopmoment een maand uitgesteld. Nadat het jasje een maand rondspookte in mijn gedachten, besloot ik het maar te kopen. En wat ben ik er blij mee! Het jasje staat 'fris en fruitig', perfect dus voor het voorjaar! Ik combineer dit jasje vaak met een basic v-hals t-shirt van ZARA en een stoere jeans, mijn zwarte all stars en mijn zonnebril van de MANGO. Het geheel ziet er vrouwelijk, fashionable en sportief uit. (ZARA, €50,-)

IMG_20140408_035301 Dit hempje heb ik bij de Vero Moda gescoord! Samen met een koraalkleurige sweater. Ik vond het hempje erg leuk omdat hij basic is maar toch speciaal, door de half open achterkant. Ook dit item combineer ik met een jeans en is erg geschikt voor een avondje stappen. (Vero Moda, €7,50)

Zoals jullie zien heb ik mijn kledingkast dus weer wat opgekleurd! Ik heb nog enkele items op mijn verlanglijstje staan voor de lente/zomer:
- Een boyfriendjeans met gaten
- Enkele leuke jurkjes
- Zwarte ballerina's


Welk item vindt jij het leukst?
eingreet

1 opmerking: