FASHION#2: De Statementketting.

Een musthave die al een tijdje de trend is in modeland, is de ‘Statement Necklace'. Een echte fashionista kan ook echt niet zonder, de Statement Necklace is tegenwoordig een echte ‘must-have’. Een Statement Necklace maakt een eenvoudige outfit in één klap compleet!

Ik ben er simpelweg dol op, op de Statement Necklace! Ik spice dan ook verschillende van mijn eenvoudige outfits op, door middel van een Statement Necklace. Het vinden van een leuke ketting is niet moeilijk! Ze worden in verschillende winkels verkocht (denk aan; HEMA, Primark, Forever21) voor niet al te hoge prijzen!

Ik heb er op dit moment verschillende in mijn bezit en wissel dan ook regelmatig af tussen de verschillende kettingen. Op dit moment is de gouden ketting rechtsonder mijn favoriet. Deze komt van de Forever21.
Even wat leuke Statement Necklaces op een rijtje:
Necklaces 1.

Necklaces 2.

1. PIECES €12,95   2. Forever21 €9,95   3. SIX €14,95   4. MANGO €19,99   5. PIECES €16,95   6. Shoeby €17,95   7. Forever21 €7,45   8. NEW LOOK €11,99   9. PIECES €12,95  10. Forever21 €7,95

Welke ketting vind jij het mooist?
eingreet
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten