Hotspot #6: Yoghurt Barn.


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een leuke hotspot met jullie deelde. Ik heb in die tijd wat rondgesnuffeld naar leuke hotspots en kwam dit keer uit in het midden van het land, namelijk in Utrecht! Een hotspot kan je bezoeken om 'even helemaal weg' te zijn van de dagelijkse sleur, echter kan je ook op een leuke manier 'flexwerken' bij een hotspot. Deze hotspot voldoet aan beide criteria en past daarnaast ook nog in de trend van tegenwoordig, de healthy lifestyle. Over welke hotspot ik het heb?

Ik heb het over de 'Yoghurt Barn' in Utrecht. Deze hippe hotspot bevindt zich centraal in de binnenstad, met een knipoog naar het traditionele boerenleven. De 'Yoghurt Barn' is niet alleen heel erg hip maar ook erg 'healthy' èn Loei Lekker! Zoals de naam het al verklapt, kun je bij de Yoghurt Barn terecht voor een heerlijk bakje yoghurt of voor een frisse smoothie (ook met Yoghurt natuurlijk). De beleving van de oprichters van de 'Yoghurt Barn' is dat iedereen yoghurt eet omdat het lekker is en gezond. De yoghurt die verkocht wordt bij de healthy hotspot, komt direct van de boer en is biologisch. 'Yoghurt Barn' wordt gezien als een heuse ontmoetingsplek voor studenten en werkenden, maar ook voor ouders met hun kinderen.

Ikzelf bezocht deze knusse hotspot rond het middaguur samen met goede vriend Thijs. We hebben eerst een tijdje buiten gezeten, omdat het binnen zo druk was. De tent was gevuld met jonge mensen. Er hangt binnen een rustige werksfeer die zeer stimulerend is. Na een tijd besloten we dan toch maar een heerlijk yoghurtje te gaan bestellen. We bestelden beide een yoghurt met witte chocolade en verse aardbeien en een bananen smoothie. Deze smaakten heerlijk! We waren vooral allebei erg te spreken over de snelle en goede service. Het personeel was erg vriendelijk. De prijzen vond ikzelf nogal aan de hoge kant. Voor een medium bananensmoothie en een medium bakje hangop met aardbeien en witte chocolade betaal je ongeveer een tientje. Toch vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding goed. Een medium bakje met hangop is dan ook voldoende om je maag te vullen.

Mijn bezoek aan de 'Yoghurt Barn' in Utrecht is me bijzonder goed bevallen. De inrichting van de Yoghurt Barn sprak me met name enorm aan. Yoghurt Barn komt dan ook niet voor niets voor in de top 5 mooiste winkels van Nederland. Niet alleen Utrecht heeft een Yoghurt Barn, ook in onze hoofdstad is er een gevestigd. Wat mij betreft mogen er nog wel meer komen in Nederland!

20140630_15324820140630_13212520140630_153755 20140630_153749
Klik hier om even binnen te kijken, dan snap je gelijk waarom ik zò gek ben op de 'Yoghurt Barn'.

Logo_YoghurtBarn

WIEWATWAAR?
Yoghurt Barn
Vinkenburgstraat 15
3512 AA Utrecht
Telefoon: 030 - 26 00 889
Website: www.yoghurtbarn.nl 


eingreet

Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. In utrecht? Nu wil ik daar graag eens naartoe! Ik kan er misschien een daguitstapje van maken intussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Utrecht is zeker de moeite waard! Ik zeg, DOEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA super leuke plek in Utrecht! Ik ga hier hopelijk volgende week eindelijk eens de high tea testen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een echte aanrader! Ik wist alleen niet dat je er ook kon high-tea'en! Wat leuk! Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen