Hotspot #1: PUUX COFFEE CAFFEE



De laatste tijd ben ik er veel mee bezig: zoeken naar mooie, leuke plekjes om ze vervolgens te bombarderen tot een van mijn favo ‘hotspots’. Ik raak erg geïnspireerd van andere bloggers die schrijven over leuke plekjes.
Ik ben daarom de afgelopen dagen ook, tussen het werken door, verschillende blogs aan het afstruinen voor leuke koffietentjes, loungebarren etc. om te gaan bezoeken met mijn vriend tijdens het hemelvaartsweekend. We zullen dan namelijk afreizen naar Antwerpen om eventjes bij te komen en even lekker van elkaar te genieten.

Enfin, achter je computer genieten van leuke verhalen over prachtige, fijne en gezellige plekjes is natuurlijk hartstikke leuk. Maar zèlf hotspots ontdekken is natuurlijk nog veel leuker! De fijne hotspot ‘PUUX’ ligt bij mij in de straat en bevindt zich pal naast de Albert Heijn op de Groenestraat te Nijmegen. En, zeg eerlijk, wat is er nou meer relaxed dan je boodschappenlijstje maken onder het genot van een heerlijke, verse kop koffie?

Vorige week ben ik vroeg uit de veren gegaan om lekker op tijd de boodschappen te doen. Ik besloot er een lekker uitje van te maken, eventjes tijd voor mezelf. Ik besloot een kopje koffie te drinken bij ‘PUUX’. ‘PUUX’ is een koffiecafé met een frisse, jonge en ook heel gezellige uitstraling. Dit komt door de frisse witte stoeltjes die door de gehele ruimte verspreidt staan en door de prachtige, witte, houten vloer.

'PUUX' is een uitermate fijne plek om te bezoeken wanneer je;
☆ Een vergadering hebt met een zakenrelatie..
☆ Oneindig wilt high-tea'en met je moeder..
☆ Een leuke plek zoekt voor je eerste date..
☆ Uitgebreid wilt kletsen met je vriendinnen, die je al vèèl te lang niet hebt gezien.

De menukaart van ‘PUUX’ is niet heel uitgebreid maar wèl heel biologisch verantwoord. Ik heb me nog niet aan het menu van ‘PUUX’ gewaagd. Ik heb slechts een kopje koffie genuttigd, die me heerlijk smaakte. Ik zal ‘PUUX’ daarom snel nog een keer bezoeken!

WIEWATWAAR?Puux Coffee Caffee 
Groenestraat 1916531 HE NijmegenTelefoon: 024- 7502542

20140515_111103

20140515_111605

20140515_111613

eingreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten