INSTAWEEK MELISSA SCHRIJFT #1

Gister heb ik mijn 5e artikel gepost op Wordpress. Ik heb jullie inmiddels al wat van mezelf laten zien; de inhoud van mijn kledingkast, mijn dromen en wensen. Ik wil jullie meer laten zien! Daarom deze post: mijn eerste instaweek!

Deze Instaweek start precies één week geleden, op donderdag 15 mei.
Die dag moest ik werken van 13.00 - 20.15 uur in Cuijk. Ik ben tijdelijk gestopt met mijn studie en heb even een half jaartje tijd voor mezelf. Ik werk daarom veel bij mijn bijbaantje waar ik het heel erg naar mijn zin heb! Ik besloot om, voordat ik moest gaan werken, boodschappen te gaan doen. Ik passeerde het koffietentje 'PUUX' en besloot mijn boodschappenlijstje te schrijven onder het genot van een heerlijke bak verse koffie. Daarna ben ik naar de ALDI gegaan en heb ik heerlijke vitamientjes ingeslagen en daarvan een heerlijke smoothie gemaakt!
Afbeelding      Afbeelding

Afbeelding

Op zaterdag 16 mei heb ik een relax dagje gehad. Mam en mijn broertje waren bij een voetbaltoernooi en ik was dus de hele dag alleen. Ik heb mijn ooms opgebeld en samen gingen we kijken bij de Hockeywedstrijd van mijn nichtje, Lotte. In de avond heb ik heerlijk met mamma en mijn broertje voor de vuurkorf gezeten!
IMG_20140517_195841

Zondag was het heel erg zonnig. Ik heb lekker uitgeslapen en genoten van het prachtige weer. We zijn op bezoek gegaan bij mijn Peettante in Beek & Donk. We hebben heerlijk gezwommen in het zwembad in hun tuin. We hebben heerlijk geBBQ't en ik heb heerlijk bijgekletst met mijn nichtje Lotte. 's Avonds zag ik vriendlief weer en ben ik op bezoek geweest bij mijn schoonouders.Afbeelding      Afbeelding

Afbeelding      Afbeelding

Maandag voelde ik me heel erg uitgerust en stortte ik me weer op het werk.
Afbeelding

Dinsdag was ik vrij, eventjes tijd voor mezelf! Wat een prachtig weer was het! Ik heb 5 kilometer gewandeld omdat ik niet in de gelegenheid was om te gaan sporten in de sportschool. Mijn fiets was namelijk gejat! In de avond was er tijd voor gezelligheid! Ik ging BBQ'en met Anne, Evelien, Terence, Thijs en mijn vriend Timothy. Anne, Evelien en Thijs ken ik van de HAN, we volgen dezelfde opleiding. We hebben bij het huis van Anne en Terence gebarbequed. Ik heb de groente en de kip gesneden samen met Thijs. Ondertussen zorgde Anne en Evelien ervoor dat de barbeque aanging. Het was heel erg gezellig!
Afbeelding

Gister had ik wederom een dagje voor mezelf. Vriendlief moest auditie doen samen met zijn band, de gitarist wil graag naar het Conservatorium in Amsterdam. Ik besloot de trein naar Amsterdam te nemen en samen met vriendlief had ik een leuke avond in Amsterdam. Het was een avond vol goede gesprekken, lekker eten, drukte en gezelligheid!
Afbeelding      Afbeelding

Volg me op Instagram  om meer te weten te komen over hoe mijn dagelijks leven eruit ziet! Hoe ziet jullie week eruit?

image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten