Hotspot #7: CASPAR.


Weer een leuke hotspot op Melissaschrijft! De volgende hotspot stond al heel erg lang op mijn 'to-go-list' en heeft dan ook echt aan mijn verwachtingen voldaan. Deze hotspot bevindt zich in de hoofdstad van Gelderland, Arnhem, mijn favoriete stad! Deze hotspot bevindt zich niet midden in het stadscentrum, maar in het super hippe, Arnhemse, 'Modekwartier'. Ik heb het natuurlijk over bar 'CASPAR'.
Arnhem's got it all; een leuk winkelcentrum, mooie natuur (denk; Park Sonsbeek) en talloze toffe hotspots. Bar CASPAR is daar, naar mijn mening, één van! Bar CASPAR bevindt zich ongeveer zes minuutjes lopen vanaf station Arnhem Velperpoort. Vanaf het Centraal Station loop je er ongeveer een kleine 20 minuutjes op.  Het Arnhemse Modekwartier is een winkelgebied speciaal voor designliefhebbers, CASPAR past daar perfect tussen! CASPAR wordt dan ook gezien als 'dè huiskamer' van het Modekwartier. Klassieke gastvrijheid is heel belangrijk bij bar CASPAR. Menig Arnhemmer kent CASPAR om zijn grote koppen koffie en cappuccino. Niet alleen koffieleuters zijn hier op de goede plek, ook liefhebbers van speciaalbieren zijn hier op de juiste plaats! CASPAR biedt namelijk een ruime selectie aan speciaal bieren aan, waarvan 12 op de tap. Het is ook mogelijk om te dineren bij de modieuze bar, echter is 'eten wat de pot schaft' bij CASPAR wel een must! Er wordt namelijk weinig veranderd aan de menu-kaart. Eens per week wisselt de kaart met één vlees-, vis- en een vegetarisch gerecht.

Ik bezocht deze hotspot op een regenachtige maandag, rond 12 uur in de middag. Op dit tijdstip was het in bar CASPAR redelijk gevuld. Je krijgt onmiddellijk een 'thuisgevoel' wanneer je binnenstapt in bar CASPAR. De sfeer zou ik omschrijven als ontspannend maar ook zeker inspirerend. Bar CASPAR is een 'meeting-point' voor mensen die rustig willen lezen, hard willen werken, een spelletje willen spelen en/of even bij willen kletsen.

Ik vond de inrichting van de bar werkelijk PRACHTIG! De absolute 'eye-catcher' (of eigenlijk eye-catchers) waren voor mij wel echt de prachtige barkrukken! Ook de lampen waren erg creatief bedacht! Check it out here!

Ik heb bij bar CASPAR een heerlijke, grote, kop cappuccino gedronken. Deze smaakte me heerlijk! Ik kwam dan ook helemaal tot rust met een boekje en heerlijke jazz-melodieën op de achtergrond. Het personeel was erg vriendelijk en ik werd snel geholpen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Je betaalt wat meer dan bij een 'ordinary' cafeetje om de hoek, maar je krijgt er wel een hele grote kop heerlijke cappuccino voor terug!  Ik vind bar CASPAR helemaal TOP!

20140616_12133820140616_12061920140616_12073320140616_12065820140616_120319
caspar

WIEWATWAAR?
CASPAR
Elly Lamakerplantsoen 2
6822 BZ Arnhem
Telefoon:026-840 3524
Website: www.caspararnhem.nl


eingreet
Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen: