Hotspot #5: Urban Chef.


Het werd weer eens tijd voor een leuke hotspot! Onder hotspots vind je leuke en fijne plekjes om te lunchen, koffie te drinken of om even ‘helemaal weg´ te zijn van de dagelijkse sleur. Dit keer was ik in mijn favoriete stad; Arnhem. Arnhem is een onwijs leuke stad om te shoppen, en bij een dagje shoppen hoort natuurlijk ook een lunch- en koffiepauze. Je kunt er dan natuurlijk voor kiezen om een koffietje te gaan drinken bij de V&D, ook leuk, maar ik geef vaak de voorkeur aan het ontdekken van ‘nieuwe’ spots. De spot die ik dit keer met jullie ga delen is de bar ‘Urban Chef’.

Urban Chef is een deli-café waarbij alles draait om smaak, kwaliteit, sfeer en een goed gevoel. Lekker en eerlijk eten staan hoog in het vaandel. Urban Chef is speciaal bedoeld voor mensen die willen genieten van lekker eten, ondanks dat ze weinig tijd hebben. Er zijn dan ook verschillende verse gerechten te verkrijgen, van simpel tot luxe. Er staan bijvoorbeeld, home made chocolade taarten op de menu kaart, maar ook verschillende soorten pasta gerechten en belegde broodjes. Ook worden er biologische desembroden en speltbroden verkocht. Er is voor ieder wat wils! Het was lunchtijd toen ik het mediterraanse tentje binnenliep. Ik besloot, bij het zien van de heerlijke pasta’s, daarom ook gelijk te gaan lunchen bij Urban Chef. Ik werd hartelijk verwelkomd door de eigenaar van het deli-café en voelde me daardoor gelijk heel erg thuis. Ik heb erg genoten van de heerlijke pasta met groene pesto, zongedroogde tomaten en mozzarella. De inrichting van de mediterraanse hotspot is erg uitnodigend en warm.

20140616_124752
20140616_13110520140616_131043 20140616_131058 20140616_131209

Urban Chef is elke dag, behalve zondag, geopend vanaf 08.00 uur ’s ochtends. Heb je zin in een mediteraans sfeertje? Ga dan zeker eens langs bij Urban Chef! Weet jij nog een leuke hotspot in Arnhem? Deel hem dan hieronder! Wil je meer lezen over andere door mij bezochte hotspots? Klik dan hier.

urbanchef

WIEWATWAAR?
Urban Chef
Koningstraat 50
516811 DH Arnhem
Telefoon: 026 3518927
Website: http://www.urbanchef.nl/
eingreet
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wat een superleuk interieur! Love it. Helaas woon ik niet zo dichtbij Arnhem :(

    BeantwoordenVerwijderen