INSTAWEEK MELISSA SCHRIJFT #5.



Mijn vijfde Instaweek is een feit! Deze week stond in het teken van feestjes, gezelligheid en werk. Feestjes natuurlijk omdat ik èn mijn broertje Joey alletwee jarig zijn geweest. Gezelligheid omdat we onze verjaardagen uitgebreid hebben gevierd. Na het feestweekend was het uiteraard weer tijd om te gaan werken.


Op donderdag werd ik lief gewekt door mam en Joey die me cadeautjes brachten op bed. Het was namelijk mijn 22ste verjaardag! Ik moest deze dag gewoon werken en ’s avonds kwamen oma en Timothy om het toch een beetje met me te vieren. Als verrassing kwamen twee van mijn beste vriendinnen, Yolien en Anouk, op bezoek om me te feliciteren. Samen hebben we even gekletst onder het genot van een lekkere kop koffie, die later vervangen werd door een lekker glaasje Rosé. Door dit gezelschap en alle felicitaties die ik heb mogen ontvangen, voelde ik me echt jarig!

IMG_20140612_224048      IMG_20140612_003852
De dag erna was het vrijdag de 13e. Echt een ongelukkige dag kan ik het niet noemen. Ik begon de dag met een heerlijk ontbijtje. Ik heb op deze dag gewoon gewerkt en ’s avonds besloot ik om samen met Yolien de kroeg in te duiken om daar het WK-voetbal te gaan kijken. Ik ben niet zo’n voetbalfan, dus het optutten vòòr de wedstrijd vond ik leuker dan de wedstrijd zelf.. Alhoewel het toch wel gezellig was in de kroeg samen met alle andere oranje-fans. Ik ging op tijd naar huis om fris-en-fruitig te zijn voor het verjaardagsfeest van Joey en mij op zaterdag.

IMG_20140613_074131     IMG_20140614_001400
Zaterdag vierde ik en Joey onze verjaardag voor de familie. Vanaf 15.00 uur was iedereen welkom. Het werd een gezellige boel en iedereen die uitgenodigd was, is geweest! We hebben samen koffie gedronken, taart gegeten, rosétjes gedronken, gekletst en gelachen. Het was een superdag! Om 00.30 uur rolde ik doodmoe mijn bedje in, we wilden namelijk wachten tot 0.00 uur om Joey te feliciteren.

IMG_20140618_182210     IMG_20140618_181703
Op zondag was het ‘Cuijk Kei Goed’ in het dorp. Ik ging erheen samen met mam, Joey, oma en mijn ooms. Het was hartstikke druk en we hadden het weer mee. Ik heb een nieuwe agenda gekocht en een leuk vestje bij de C&A. ’s Avonds verraste vriendlief me met een avondje in het Nijmeegse Sanadome. Dat was een topafsluiter van een topweekend!

IMG_20140615_173024     IMG_20140615_173915
Maandag was ik de hele dag vrij. Nadat ik bij mijn afspraak was geweest besloot ik mijn favoriete stad, Arnhem, in te duiken om hotspots te bezoeken die ik al eerder had opgezocht. Een van die hotspots was ‘Urban Chef’ op de Koningstraat. Hier kun je meer lezen over deze toptent! Een andere hotspot die ik die dag bezocht heb was bar ‘Caspar’. Ik zal mijn ervaringen over bar ‘Caspar’ in de loop van deze week met jullie delen op mijn blog. Ik kwam ook nog verschillende leuke andere hotspots tegen, dus ik zal snel weer naar Arnhem gaan. ’s Avonds had ik, na drie weken, weer repetitie met Leff.

IMG_20140616_194704      IMG_20140617_221422
Dinsdag was het weer tijd om te gaan werken en heb ik ’s avonds gerepeteerd met de band ‘Riley’s’. We hebben aanstaand weekend namelijk twee optredens. Een daarvan is in Café de Barron in Arnhem! The show starts at 23h, be there! We hebben enkele nieuwe nummers opgenomen in ons repertoire dus dat wordt helemaal top! Volg jij ons trouwens al op Facebook & Twitter?Rileys
Wednesday was just another day at the office . 's Avonds speelt Nederland weer, voor mij de uitgelezen kans om lekker te gaan schrijven dus, aangezien ik niet zo van voetbal houd. Hoe was jullie week? Hebben jullie al plannen voor het aanstaande weekend?

eingreet
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten