INSTAWEEK MELISSA SCHRIJFT #4.


Jeej! Alweer mijn vierde instaweek! Ik heb erg genoten van de reacties en likes die ik heb gekregen op mijn vorige instaweek post! Dank daarvoor! Ik ben bijna de gehele week ziek geweest en daarom zal deze instaweek wat aan de korte kant zijn.


Op donderdag had ik helaas nog steeds heel erg veel last van mijn blaasontsteking. Ik besloot wat vitamientjes te eten om aan te sterken. Verder heb ik de hele dag op bed gelegen. De vrijdag had ik ook nog nodig om aan te sterken. Het was die dag erg heet. Onze hond Bolt die houdt niet zo van de hitte.
IMG_20140605_135029     IMG_20140606_185142
Zaterdag heb ik wederom veel gerust, het ging gelukkig vanaf toen stukke beter. Daarom besloot ik om mijn kast eens te herorganiseren! Ik kwam kleding tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had! Heel verrijkend! 's Avonds had ik het verjaardagsfeest van mijn goede vriendin Marlijn. Ze werd 23 jaar. Ze vierde het thuis in Nijmegen. Ik heb lekker bijgekletst met mijn vriendinnen.
IMG_20140607_123947     IMG_20140610_224609
Zondag ben ik met mijn moeder en broertje naar de Clubdag van Dreams4kids geweest! Het was schitterend weer en we hebben veel leuke dingen gedaan zoals onder andere cupcakes versieren, grote bellen blazen en graffiti spuiten. We hebben enorm genoten!
IMG_20140610_103148     IMG_20140610_103418
Maandag was een heerlijke rustdag. Ik heb lekker lang uitgeslapen en heb daarna samen met vriendlief lekker geluncht in Cuijk. Later zijn we doorgereden naar Nistelrode waar Timothy moest optreden met de band 'Back To Soul'.
stinbed
Dinsdag had ik even een dagje voor mezelf! Het was prachtig weer en ik besloot wat rond te wandelen in de stad. Ik ben bij de Primark naar binnen gewandeld en er bleven toch weer wat dingen 'aan mijn handen plakken'. Verder heb ik een heerlijke kop koffie gedronken bij 'The Fuzz' in Nijmegen, lees hier meer daarover. Ook maakte ik een heerlijke smoothie met zomerfruit van de Albert Heijn, om toch weer even gezond de vitamientjes binnen te krijgen.
IMG_20140610_220246     IMG_20140610_163359
Woensdag moest ik weer gaan werken. Na zo'n lange tijd op de bank zitten was dat ook wel weer even fijn! 's Avonds ben ik op bezoek geweest bij mijn nichtje Lotte die geslaagd is voor haar VMBO! We hebben samen geproost en hebben een leuke avond gehad!

IMG_20140611_213233
HOERA!!! Vandaag ben ik jarig! Tijd dus om te proosten en taart te eten! Ik ben 22 jaar geworden!
IMG_20140610_225707
Volgende week wordt een hele drukke, maar vooral muzikale week! Een van de gaafste dingen die ik volgende week ga doen is optreden in De Barron in Arnhem. Dat zal zijn op vrijdag 20 juni vanaf 23 uur! Komen jullie kijken? Ik heb er nu al zin in! Wat zijn jullie plannen voor de aankomende week? Zie ik jullie volgende week weer?

eingreet
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten